1




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

جالبه.

من پستمو نوشتم و ثبت کردم اما نوشته هاش غیب شدن



نظرات شما عزیزان:

پسران تُخس
ساعت22:05---19 ارديبهشت 1390
سلام به شما^میدونم مشکل پستت چیه این عملیات زیر رو انجام بده حتماٌمیاد اقارضاهم چرت میگه لوکس بلاگ اصلا اینطوری نمیشه بروبه" تنظیمات وبلاگ" و"مطالب صفحه نخست"رو عددشو افزایش بده مثلا25 بکنش
اگه پستات اومد خبرم کن


مجید
ساعت15:15---10 ارديبهشت 1390
سلام وبلاگت عالیییییییییییه خوشحال میشم به وب من هم یه سری بزنی

مجید
ساعت15:13---10 ارديبهشت 1390
سلام وبلاگت عالیییییییییییه خوشحال میشم به وب من هم یه سری بزنی

nima
ساعت18:13---4 ارديبهشت 1390
salam yasman jan biya tu mihanblog veb bezan

عارف
ساعت16:11---4 ارديبهشت 1390
سلام یاسی خانم چرامطلب نداری.
راستی منم عاشق شطرنج هستم سال88توی مسابقات قهرمانی کشور چهارم شدم.
یاسی یه سربه وبلاگ منم بزن.
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 15:15 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com