57




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

من بی تو هیچم         تو باورم نکن

خیسم ز گریه                تنهاترم نکن

عاشق نبودم تا با تو سر کنم            آتش نبودم خاکسترم نکن

اگه عاشقت نبودم           اگه بی تو زنده بودم             تو بمون که بی تو غصه میخورم

اگه دل به تو نبستم       اگه این منم که هستم

ولی از هوای گریه ات پرم

اگه شکوه دارم از تو           اگه بی قرارم از تو

تو بمون که آشیانه ام توئی             به هوایت ای ستاره        به تو میرسم دوباره     اگه عاشقم بهانه ام توئی

دل کنده بودم از همزبونی ات          پنهون نکردی از من نشونی ات

من پاکشیدم از عهد بسته ام          تو پافشردی بر مهربونی ات

اگه همزبون نبودم       اگه مهربون نبودم

چه کنم دل این دل شکسته رو

اگه سرد و مرده بودم        اگه پر نمیگشودم        به تو بستم این دو بال خسته رو

اگه شکوه دارم از تو         اگه بی قرارم از تو          تو بمون که آشیانه ام توئی

به هوایت ای ستاره        به تو میرسم دوباره       اگه عاشقم بهانه ام توئی

متن آهنگ خاکسترم نکن از محسن یگانه



نظرات شما عزیزان:

H_Darkness
ساعت21:53---14 خرداد 1390
نمي خواستم مجبورتون كنم كه نظر بدين

ببخشيد شرمندم

ممنون كه نظر دادين
پاسخ:از اجبار نبود دوست عزیز خواهش


shima
ساعت18:18---13 خرداد 1390
khoneh nisti jigar?
پاسخ:هستم هستم هستم بهت میگم هستم


ساحره
ساعت15:11---12 خرداد 1390
در دسترسی؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:,ساعت 21:53 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com