68




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

نمیدونم چرا انقدر آمارم بازدیدم بالا رفته!!!!!!!!!!!!!!!!

به شیما:عزیزم من وقت ندارم بیام واست کامنتای چرت و پرت بنویسم



نظرات شما عزیزان:

مانی
ساعت10:13---22 خرداد 1390
سلام یاسی جون حالت خوبه

گفتی چرا غلط امیلایی دارم میدونی برای چیه چون من مثل شما دخترا صد بار برنمیگردم متنی رو که نوشتم بخونم

یه سوال از وجدانت بپرس

بپرس چرا از پسرا بدم میاد شاید دو تا دلیل داشته باشه شاید سه تا

یکی از اونا اینه که تو فکر میکنی اگه با یه پسر اشنا بشی اون تو رو یه زمانی ول میکنه هو میره که این مشکل از خودته چون یا در این صورت زشتی یه بدرفتار

اگه واقعا پای بند اصول اسلامی و از این جور حرفایی این مشکل از جامعه ایه که توش داریم سر و کله میزنیم پس سعی کن به یه جواب منتقی ز اون چیزی که هستی برسی تا این مشکلات تمام بشه

زیاد حرف زدم و اگه غلط املایی داشتم به بزرگی خودت ببخش

دوستار شما مانی
پاسخ:بخدا تو بیکاری مگه درس نداری؟؟


رحمت الله
ساعت21:23---21 خرداد 1390
سلام به شما دوست عزیز .وب پر بار تر شده واقعا" خسته نباشید به منم سری بزن آپم.

مانی
ساعت17:48---20 خرداد 1390
چیه چند روز میستی؟پاسخ:خیلی غلط تایپی داریا..اینو میدونستی؟

شیما
ساعت18:16---18 خرداد 1390
خودخواه نشوپاسخ:حرف نزنا،میزنم لهت میکنم:D

Nima_$h
ساعت11:37---18 خرداد 1390
سلام.این پیام صرفا برای آقای مانی هست تا حواسش رو جمع کنه.دوست عزیز مزاحم یاسمن نشو تا منم مزاحمت نشم.

پاسخ:خودم انقدربی دست و پا نیستم....


مانی
ساعت10:11---17 خرداد 1390
سلام میشه من یه درخواستی از شما بکنم؟

یک این که میشه وبلاگ منو تو مطالب خودت درج کنی؟

دو هم این که ایکیلتو برام ارسال کن؟

shahram6760@yahoo.com
پاسخ:شرمنده اخلاق ورزشیتم هیچکدومش نمیشه


مانی
ساعت10:06---17 خرداد 1390
خیلی بدی چرا جواب منو نمیدی؟معمولا ساعت چند به وبلاگت سر میزنی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:,ساعت 21:7 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com