71




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

نخواسم با غم بسازی        نخواستم هیچی نگی

نخواستم درد دلت رو     دیگه با هیچکی نگی

آخه عشق اجباری نیست       تو زندون من نمون

حالا که فکر رفتنی           دیگه از موندن نخون

تا دیدم میخوای بری      دلم راتو سد نکرد

برو فردا مال تو       دیگه اینجا بر نگرد

بدون من بعد من دلتو هر جا جا نذار

غم با من بودنو تا من بعد یادت نیار

اگه شونت تکیه گامه پس چرا من تنها شدم

چرا هر لحظه ام همیشه منم تنها با خودم

یه تصویر ازعکس چشمات روی دیوار دلم

چقد قصم خنده داره چقد بیکاره دلم

تا دیدم میخوای بری       دلم راتو سدنرکد

برو فردا مال تو      دیگه اینجا برنگرد

بدون من بعد من       دلتو هر جا جا نذار

غم با من بودنو تا من بعد یادت نیار

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,ساعت 15:45 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com