83




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

متن آهنگ heartbeat از enrique

I saw you talking on the phone

ديدم که داشتي با تلفن صحبت ميکردي

I know that you are not alone

ميدونم که تنها نيستي

But you steal my heart away

اما قلبم رو دزديدي


Yeah you steal my heart away

آره قلبم رو دزديدي

You’re acting like you’re on your own

جوري رفتار ميکني که انگار مال خودتي

But I saw you standing with a girl

اما ديدم که با يه دختر بودي
Stop tryn’ to steal my heart away,

بس کن دزدين قلبم رو

Stop tryn’ to steal my heart away

بس کن دزدين قلبم رو

I don’t know where we going

نميدونم به کجا داريم رهسپار ميشيم

I don’t know who we are

نميدونم کي هستيم

I can feel your heartbeat

ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

He said to me

اون بم گفت

I can feel your heartbeat

ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

Running through me

به دنبالم بيا

Feel your heartbeat

ضربان قلبت رو حس کنم

She said



اون گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

She said to me

اون به من گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

She said to me

اون به من گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

She said to me

اون به من گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

Running through me


به دنبالم ميايي

Heartbeat

ضربان قلبت

Feel your heartbeat

ضربان قلبت رو حس کنم

Maybe it’s the way you move

شايد جوري که تو رو ميبينم

You got me dreaming like a fool

موجب شده که من مثل يه نادان فکر کنم و

That I can steal your heart away

اينکه ميتونم قلبت رو بدزدم

I can steal your heart away

ميتونم قلبت رو بدزدم

No matter what it is you think

اصلا مهم نيست که چي فکر ميکني

I’m not the kind of girl you think

من اوجور دختري که فکر ميکني نيستم

And give my heart away

و قلبم رو نميذارم بدس بياري

Stop tryin’ steal my heart away

بس کن دزدين قلبم رو

I don’t know where we going

نميدونم به کجا داريم رهسپار ميشيم

I don’t know who we are

نميدونم کي هستيم

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

He said to me

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

He said to me

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

Running through me

به دنبالم ميايي

Heartbeat

ضربان قلبت

Feel your heartbeat

ضربان قلبت رو حس کنم

She said

اون بهم گفت


I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

She said to me

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

She said to me

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

Running through me


به دنبالم ميايي

Stop stealing my heart away x3

بس کن دزديدن قلبم رو

You’re stealing my heart away

داري قلبم رو ميدزدي

I don’t know where we going

نميدونم داريم به کجا رهسپار ميشيم

I don’t know who we are

نميدونم کي هستيم

Feels like we are flowing

احساي ميشه کرد که داريم بهم ميپيونديم

High above the stars, the stars, the stars, the stars

و انگار بالات از ستاره ها هستيم

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

He said to me

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

He said to me

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

Running through me


به دنبالم ميايي

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

She said

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

She said to me

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

She said to me

اون بهم گفت

I can feel your heartbeat

من ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

Running through me

به دنبالم ميايي

Heartbeat

ضربان قلبت

Feel your heartbeat

ميتونم ضربان قلبت رو حس کنم

Stop stealing my heart away

بس کن دزديدن قلبم رو

Talk to me girl

دختر با من صحبت کن

Stop stealing my heart away

بس کن دزديدن قلبم رو

Give it to me boy


قلبت رو بده به من پسر

Stop stealing my heart away

بس کن دزديدن قلبم رو

Say it to me girl

دختر بم بگو

You’re stealing my heart away

تو داري قلبم رو ميدزدي

Stop stealing my heart away

بس کن دزديدن قلبم رو

Your heartbeat.

ضربان قلبت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,ساعت 16:6 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com