84




















Blog . Profile . Archive . Email  


وقتی حرفی نیست عنوانی نیست

I know you want me

میدونم که منو میخوای


I made it obvious that I want you too

منم خیلی واضح بهت گفتم که منم تورو میخوام

So put it on me

پس کنارم بمون


Let's remove the space between me and you

اجازه بده تا فاصله ها از میون ما برداشته بشن


Now rock your body

حالا بدنت رو تکون بده


Damn I like the way that you move

دهنت سرویس! من تکون خوردنات رو دوس دارم


So give it to me

پس بدش به من


'Cause I already know what you wanna do

چونکه از قبل میدونم که چیکار میخوای بکنی

 

Here's the situation

اوضاع اینجوریه که


Been to every nation

هرجا که باشم


Nobody's ever made me feel the way that you do

هیچکس به من حسی که تو بهم میدی رو نمیده

 

You know my motivation

تو نقاط تحریک پذیره من رو میشناسی


Give in my reputation

اشتیاقم رو زیاد کن


Please excuse I don't mean to be rude

منو ببخش نمیخوام که گستاخ باشم

But tonight I'm loving you

اما من امشب بدجوری عاشقتم



Oh you know

آره خودتم میدونی


That tonight I'm loving you

که امشب خیلی میخوامت

 


Oh you know

اره خودتم میدونی


That tonight I'm loving you

که امشب دیوونتم

 

 

you're so damn pretty

تو خیلی خوشگلی پدر سوخته!

 

 

 

If I had a type then baby it would be you

 

اگه یه همزاد داشته باشم اون (همزاد) تویی عزیزم


I know you're ready

 

میدونم که آماده ای


If I never lied then baby you'd be the truth

اگه تا حالا دروغی نگفتم به خاطر اینکه تو دلیل حقیقت هام بودی

Here's the situation

اوضاع اینجوریه که


Been to every nation

هرجا که باشم


Nobody's ever made me feel the way that you do

هیچکس به من حسی که تو بهم میدی رو نمیده

 

You know my motivation

تو نقاط تحریک پذیره من رو میشناسی


Give in my reputation

پس توانایی هامو زیاد کن


Please excuse I don't mean to be rude

منو ببخش نمیخوام که گستاخ باشم

But tonight I'm loving you

اما من امشب بدجوری عاشقتم


Oh you know

آره خودتم میدونی


That tonight I'm loving you

که امشب خیلی میخوامت


Oh you know

اره خودتم میدونی


That tonight I'm loving you

که امشب دیوونتم

 

Ludacris:


Tonight I'm gonna do everything that I want with you

 

امشب میخوام همه کاری بکنم وقتی با توام


Everything that you need


هر کاری که تو لازم بدونی


Everything that you want

 

هر چی که تو میخوای


I'm gonna, honey, I wanna stunt with you

 

میخوامت عسلم، میخوام که با تو شیرین بشم


From the window to the wall

 

از پنجره ی تا دیوار


Gotta give you my all

 

همه چیزم رو بهت میدم


Winter n summertime

زمستون و پاییز


When I get you on the springs

وقتی که توو بهار ریشه ات رو میبینم


Imma make you fall
           

پاییز پی چیدنت میام

You got that body that, baby, I wanna get up on the floor just to see you dance

 

تو اون هیکلی که من دوس دارم رو داری عزیزم. من میخوام وقتی که بیدار میشم تو رو ببینم


And I love the way you shake that ass, turn around and let me see them pants

 

تکون دادنای باسنت رو دوس دارم. بچرخ و بذار شلوار پوشیدنت روببینم


You stuck with me, I'm stuck with you

 

تو با من بمون. منم با تو می مونم


Let's find something to do

 

بیا یه کاری بکنیم


Please excuse me I don't mean to be rude

شرمنده نمیخوام که گستاخ باشم

But tonight I'm loving you

اما من امشب بدجوری عاشقتم


Oh you know

آره خودتم میدونی

That tonight I'm loving you

که امشب خیلی میخوامت


Oh you know

اره خودتم میدونی


That tonight I'm loving you

که امشب دیوونتم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,ساعت 16:7 توسط یاسمن| |


Power By: LoxBlog.Com